Friday, September 10, 2010

~ Anak Stommy & Melly (September 2010) ~

Yeyyy....
Semalam 1 Syawal 1431 H...Bersamaan 10 September 2010...
Anak "Stommy" & "Melly" menetas sekor....
Comel sgt....name die "Walsya"...ok x????hehehe.....

Pagi td waktu aku kuar rumah, ak tgk mak dia turun...xde dlm umah...aku ingat die da gile ke ape xpanaskan anak die...upenyer diowg lapo!!!....
sbb smlm aku kuarkan tmpat mkn die sbb nk bersihkan....
tapi bagos gak mak die tron...dpatlah aku snap gamba "walsya"
harap korg suke tgk gamba die...

So skng tgh tggu lg sebijik tu menetas...harap2 jdiklah kali ni....
xlah "coco" tu keseorangan lg...

* coco adalah anak pertama "Stommy" & "Melly"

Pastu sempat lak aku amek gamba pipit be-3 yg aku beli aritu...
tp name xde lg....sbb nk panggil susah....
Enjoy it!!!~~~










3ekor pipit kesayanganku skng....

































Melly da masok mengeram balik pas mkn...
































Inila "Walsya"....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...