Monday, February 6, 2012

~ Anugerah Juara Lagu ke-26 ~


Assalamualaikum WBT...

23/01/2012 (Ahad)
Entry ni Out of Topic sgt...
Walaupun dah lama lepas tp aku nk post gak...ngeeee~~~
Saje nk luahkan perasaan pasal AJL kali ni...
Sangat GEMBIRA sbb HAFIZ menang...yeyyyyyy!!!!~~

Waktu Lagu Awan Nano kuar dulu...aku dah cakap dah lagu ni memang akan jadi Juara Lagu...
Pertama sebab lirik dia memg puitis & tersirat...
Kedua sbb Memang Layak....
dan Ketiga sbb memg aku suke suke suke suke giler dengar lagu ni...hahaha...Emo jap...
Nway....Congratz kat Hafiz again...
lagi satu...Aliya dpt persembahan terbaik...memg aku like jugak...
Rambut Barbie dia aku sgt berkenan...memang ade motif sesangat...ngeeee~~~~~

p/s: Sape yg xsetuju tu...xpela....Thanks....
:'D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...