Tuesday, February 21, 2012

~ Lawatan ke Rumah Otai Budgie (Ospe) ~

Assalamualaikum WBT...

19/02/2012 (Ahad)
Kali ni berjumpa plak ngan Otai Budgie aku...Tuan Ospe....hehehe...
Papehal psl mutation budgie memg aku refer bro Ospe...siyes...dari dulu lagi aku follow...sbb yg aku ingt mula2 dulu time baru mula2 nak berkecimpung ngan dunia pemburungan ni...blog ospe lah aku refer...then kat grup facebook until now....Ingat lagi...aku abeskan masa 2jam lebih kowt sbb nak abeskan tengok album2 pets kat akaun FB dia...lama giler & bnyk....siyesss!!!!!

Setelah sekian lama...baru dpt gak melawat...cuma koleksi2 budgie2 yang menawan telah direhatkan dan dihantar ke aviary kampung...katanya....so ade lah gak cket2...xpela...lain kali InsyaAllah...

Koleksi & Breeding cage memg sistematik gak...yg paling xtahan aviary cockateil...
memg terbaik....masuk2 je baby handfeed sumer turun nak makan....memg rasa terbuai je ngan gelagat2 burung2 tu....siyes xtipu....syokkk abesss......
sian fendi & mata kena tggu lama kt bwh...ahakkkssss...
Sory la geng...aku klw dah jumpa pets....xingat alam...ngeh ngeh ngeh...

Enjoy gambar...walaupun xbnyk...tapi memg aku puas hati dpt tgk sumer...
Thanks yer bro Ospe....
:'D

cage
~ Muka2 orang teruja...hahaha....kali ni Mata ngan Fendi gak yang teman..Thanks~~

lovebird
~ Baby lovebird dari satu induk...dpt 5 baby tu...Tahniah2!!! ~

congo african grey
~ Congo African Grey...nama xingat...hello je asyik ckp ngan kitorg...hehehe~~

cage
~ Aku memang OVER...haha...masalahnyerrr xambik pun gambar2 yg lain...
sbb battery hp Fendi kong...Sory...rugi xamek gambar yg best2...~
~ Diamond Dove, Java Sparrow, Budgie spangle, Cockateil, Merbah & bnyk lagi lah... ~
~ Thanks for All ~


2 comments:

  1. wah...bestnya dapat tengok macam2...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....memg best dpt melawat otai2 ni...huhuhuhu....
      :'D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...