Tuesday, February 21, 2012

~ Lawatan ke Rumah Otai Finch (Putra Imran)


Assalamualaikum WBT...

12/02/2012 (Ahad)
Lama dah nak update....tapi xberkesempatan...
Dapat gak aku g Umah Otai Zebra Finch aku ni....Kat Puchong...
Dialah yg slalu bantu aku...Macam2 dah aku tanya dia...Thanks yerr.......

Walaupun zf aku tinggal sepasang....xpela...aku try lagi...
Enjoy gambar2 kat umah dia...syokkk abess...
Memang teruja aku...dari luar pagar dah dengar riuh rendah bunyik suara burung2 tu...
Memang terbaikk....

Maaflah...baru perasan...xde 1 pun gambar zebra finch yg kitowg snap...
gara2 excited telebih...amek yg luar2 jew....
:'D

cage
~ Mula2 masuk je dah nampak yg ni...cage utk Lovebird & Budgie...Mata si Over!!! ~
~ Setting cage sangat sistematik ~

cage
~ Khusyuk giler aku tengok satu2 setup cage ZF ni...siyes best!!!~

cage
~ Salah satu part yg lain...Banyak giler koleksi...~

cage
~ Dah xingat cage2 ni letak apa...sbb bnyk sgt species & mutation yg pelik2 ~

cockateil
~ Mata ngan Fendi begambar ngan cockateil jinak bang putra..jakun gak diowg nih..haha~

tiong emas
~ Selain tu...koleksi bang putra ade gak tiong emas & merbah kapur...ngah handfeed ~
~ Banyak lagi sebenanyer~~~~

nest
~ Hah...yg ni memg aku suke sgt2....gantung nestbox kat pokok2 besar tepi pagar umah...yg bestnyerr....nampak dah tiong dok kuar nestbox tu..memg menjadi...ada 4 nestbox kat 2 pokok besar...xtaulah klw ade lg...tu je yg aku perasan...memg superb!!!!

putra budgie
~ Hahhh....inilah dia bang putra Imran....klaka plak tgk gambar ni...memang sempoi & sporting...Thanks yer bang sbb sudi bagi sy datang melawat....InsyaAllah nk dtg lagi...nak TAPAU...kihkihkih~~~
sabo2...tggu budget...ngeh ngeh ngeh....
~ Thanks for All ~



4 comments:

  1. mana button LIKE ni.. tak jumpa pun.. hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. LIKE xde....tp 'best sangat' ade....hehehe....
      Thanks2...
      :'D

      Delete
  2. Replies
    1. jom2....
      walaupun xtaw bila nk pg lg...
      hehehe~~~
      :'D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...